Sosyal Medya Yönetimi

 


Kişiler online ortamlarda başarılı olabilmek adına farklı alanlardan sosyal medya yönetimi hizmetlerini talep edebilmektedir. Yönetimler her sosyal medya hesabına göre değerlendirilmektedir. Burada belli kıstaslar aynı kalmasına karşın hesapların paylaşım türlerine göre hareket edilmesine dikkat gösterilmektedir. Böylelikle elde var olan imkânlardan maksimum şekilde istifade edilmiş olunmaktadır. Üstelik yönetimlerde belirlenmiş olan hedef kitlelerin istekleri de işin içine katıldığından ilerleyen zamanlarda daha çok takipçi yakalanması da mümkün kılınmaktadır.

Sosyal medya hikâye tasarımı genel yönetimlere ek olarak verilen hizmet birimleri arasındadır. Hikâyeler artık sayfa sahiplerinin ana paylaşımlarının önüne geçmeye başlamıştır. Zira fiyat performans açısından markalar reklam anlaşmalarını sadece hikâyeler üzerinden verebilmektedir. Bu da hikayelerin görünümlerinin ne şekilde olması gerektiğinin değişmesi manasına gelmektedir. Siz de ajanslar ile anlaşarak zamanlama ve kalite bakımlarından mükemmel olarak nitelendirilen hikâyeler paylaşabilirsiniz.

Kurumsal Kimliklerin Tasarlanması

Firmalar açısından sosyal medyaların yönetilmesi demek ilk etapta kurumsal kimlik tasarımı yapılması demektir. Ya da var olan kimliklere uygun yönetim adımları atılmak zorundadır. Piyasada indirim oranları az olması ile bilinen bir firmanın sosyal medya hesaplarından yüksek indirimler vaat etmesi kurumsal kimlik anlayışına uygun düşmeyecektir. Burada paylaşımlarda tercih edilen renklerden metinlere kadar hemen her alanda kontrollü ilerlemek gerekmektedir. Diğer türlü marka, inandırıcılığını kaybetmesinin yanı sıra piyasa değerini otomatik olarak elde ettiği kâr oranlarını da düşürecektir.

Yorumlar