Kişiler online ortamlarda başarılı olabilmek adına farklı
alanlardan sosyal
medya yönetimi hizmetlerini talep edebilmektedir. Yönetimler her sosyal
medya hesabına göre değerlendirilmektedir. Burada belli kıstaslar aynı
kalmasına karşın hesapların paylaşım türlerine göre hareket edilmesine dikkat
gösterilmektedir. Böylelikle elde var olan imkânlardan maksimum şekilde
istifade edilmiş olunmaktadır. Üstelik yönetimlerde belirlenmiş olan hedef
kitlelerin istekleri de işin içine katıldığından ilerleyen zamanlarda daha çok
takipçi yakalanması da mümkün kılınmaktadır.
Sosyal medya hikâye
tasarımı genel yönetimlere ek olarak verilen hizmet birimleri
arasındadır. Hikâyeler artık sayfa sahiplerinin ana paylaşımlarının önüne
geçmeye başlamıştır. Zira fiyat performans açısından markalar reklam
anlaşmalarını sadece hikâyeler üzerinden verebilmektedir. Bu da hikayelerin
görünümlerinin ne şekilde olması gerektiğinin değişmesi manasına gelmektedir.
Siz de ajanslar ile anlaşarak zamanlama ve kalite bakımlarından mükemmel olarak
nitelendirilen hikâyeler paylaşabilirsiniz.
Kurumsal Kimliklerin Tasarlanması
Firmalar açısından sosyal medyaların yönetilmesi demek ilk
etapta kurumsal kimlik
tasarımı yapılması demektir. Ya da var olan kimliklere uygun yönetim
adımları atılmak zorundadır. Piyasada indirim oranları az olması ile bilinen
bir firmanın sosyal medya hesaplarından yüksek indirimler vaat etmesi kurumsal
kimlik anlayışına uygun düşmeyecektir. Burada paylaşımlarda tercih edilen
renklerden metinlere kadar hemen her alanda kontrollü ilerlemek gerekmektedir.
Diğer türlü marka, inandırıcılığını kaybetmesinin yanı sıra piyasa değerini
otomatik olarak elde ettiği kâr oranlarını da düşürecektir.
Yorumlar
Yorum Gönder