Paket servisi yapan işletmelerin sabit giderlerinin de
kontrol edilebileceği küçük sayılar vardır. Paket serviste organizasyon dışı
başarılı işletmeler farklı sayıda paketçi eleman çalıştırmaktadırlar. Kağıthane
paket servis yapan yerler yüzlerce paketçi çalıştırmaktadır. Kağıthane
yemek siparişi geldiği an kurye hemen yola çıkarak doğru adrese en kısa
sürede teslim etmeye çalışmaktadır. Müşteriye ulaştırılan paketin sıcaklığı,
bozulmamış olması ve paket servis elemanının teslimattaki tutumu bir bütün
olarak da değerlendirilmektedir. Kağıthane paket servis yapan
firmaların kuryeleri hızlı ve düzgün bir biçimde teslim edilmesi en önemli
hususlar arasında yer almaktadır. Bu durumda müşteriyi menün etmek işletme
açısından önemli bir yer taşımaktadır. Çünkü dışarıya çıkamayan veya çıkmak
istemeyen insan sayısı son dönemde git gide artmaya başlamıştır. Ve insanların
dışardan yeme hevesi bununla beraber artmaktadır. Herkes hazır getirilen şeyi
tercih etmektedir.
Müşteri Memnuniyeti
Müşteriye bozulmamış, sıcak bir şekilde teslim edilmesi
gereklidir. En önemli konulardan biri de paket servisinde kullanılan ambalaj
ürünlerden biridir. Müşteriye ilk hazırlandığı gibi düzgün şekilde gitmiş mi,
sıcaklığını koruyor mu, hijyen bir şekilde duruyor mu bunlar en önemli ve
dikkat edilmesi gereken noktalardan biridir. Bununla beraber müşteriyi memnun
etmek en önemli noktalardan biridir. En önemli noktalardan biri olan müşteri
memnuniyeti en önemli hususlar arasında yer almaktadır. Her işletme açısından
bu önemli bir rol oynamaktadır.
Yorumlar
Yorum Gönder